Zdjęcie Estery Pytel - neurologopedy w Poznaniu, prowadzącej gabinet "Co Ty Powiesz"
Dzień dobry, nazywam się Estera Pytel

Diagnosta oraz Terapeuta z pasją. Od zawsze z sercem na dłoni dla dzieci. W życiu kieruje mną przede wszystkim przeświadczenie, iż „dziecko jest chodzącym cudem, jednym, wyjątkowym i niezastąpionym”. Codziennie budzę się i wiem, że chcę być niczym Superman – pomagać innym, być dla nich wsparciem, nadzieją i ratunkiem. Od wielu lat interesuje mnie ludzki mózg, stąd zamiłowanie do odkrywania tego co nie jest widoczne na „pierwszy rzut oka”. Od kilu lat zagłębiam się w rozwój dzieci, ale także w utratę tego co było już dobrze znane dorosłym. Swoje doświadczenie kształtowałam jeżdżąc do różnych miejsc w Polsce jako wolontariusz, a następnie jako terapeuta osób niepełnosprawnych na turnusach rehabilitacyjnych-neurologopedycznych. Poznawałam metody i techniki pracy wielu specjalistów cenionych w Polsce jak i za granicą. Przez kilka miesięcy miałam również okazję pracować z osobami po udarach oraz prowadzić terapię dla osób z chorobą neurodegeneracyjną. Następnie swoje doświadczenie poszerzałam pracując w zespole, który składał się z różnych specjalistów, takich jak: neurologopeda, pedagog specjalny, surdologopeda, fizjoterapeuta, psycholog, psychiatra, dietetyk kliniczny. W trakcie zdobywania praktyki kończyłam studia, adekwatne do mojego zawodu. Swoje doświadczenie kreuję również poprzez zdobywanie różnych certyfikatów, ucząc się od najlepszych. Prowadzę własny gabinet w Poznaniu – “Co Ty Powiesz”, gdzie jako neurologopeda pracuję głównie z dziećmi.

Moje wykształcenie
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
kierunek: pedagogika specjalna
specjalność: logopedia
Wyższa Szkoła Edukacji Integracyjnej i Interkulturowej w Poznaniu
kierunek: pedagogika specjalna
specjalność: logopedia z kinezjologią edukacyjną
Ukończone szkolenia, certyfikaty
“Regulatory funkcji MFS - nowe trendy w diagnostyce i leczeniu zaburzeń zgryzu i wymowy”
Wrocław/Turów 2018
“Udar mózgu: zaburzenia mowy i połykania, oraz inne zagadnienia neurologiczne, o których warto rozmawiać”
Piła 2018
“Od jedzenia, picia, oddychania i połykania do mówienia
- rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy”
Toruń 2018
“Nie patrzy, nie słucha, nie mówi-diagnoza i trening
bazowych umiejętności komunikacyjnych”
Gdańsk 2017
Od jedzenia, picia, oddychania i połykania do mówienia - rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy
Poznań 2017
“Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w wieku 1 - 4 lat”
Łódź 2017
“Zasady budowania programu stymulacji rozwoju w sytuacji zaburzeń rozwojowych”
Łódź 2017
“Kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej”
Bydgoszcz 2017
“Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami
komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją) - Centrum Metody Krakowskiej”
Warszawa 2017
“Wczesna Interwencja. Elementy diagnozy i terapii dziecka w wieku 0 - 12 miesięcy z zaburzonym rozwojem psychoruchowym”
Poznań 2017
“Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji
z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej”
Wrocław 2017
“Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania-Centrum Metody Krakowskiej”
Warszawa 2016
“Ćwiczenia ogólnorozwojowe wspierające naukę czytania u
dzieci z zaburzeniami rozwojowymi-Centrum Metody Krakowskiej”
Warszawa 2016
“Metoda Krakowska-Terapia Neurobiologiczna Dzieci z Zaburzeniami Rozwoju”
Warszawa 2016
“Diagnoza i terapia afazji u dorosłych”
Poznań 2016